torsdag 4 mars 2010

SHOPPA LITE?

Såhär är det:
Jag vill och behöver åka till Umeå nästa helg! MEN (såklart) kostar det silver och eftersom det är brist på det även för mej så rear jag nu ut en del a3 affischer till ett pris av lite 50 kr!
jag svär det är billigt alla säger det till mej också och ba men pia dom där ska du ju sälja för minst hundra och jag ba nej för då har ingen råd och knappt egentligen inte ens nu jag heller att göra dom men jag vill att ni ska ha okej ! !

Samtliga motiv finns (bl a) att välja på här nedan! Gör en beställning idag! Tack! SNÄLLA! (om ni själva vet att det finns andra motiv vilket det gör på vita tigrar och rosor och sånt så säg till så finns det också, kanske kvar.)
För er som bor i Malmö kan jag lämna personligen, till er andra skickar jag gratis. (Har fått frimärken av min mormor.)











den här får ni bara för att ni är goa.

5 kommentarer:

ffbg sa...

hej. jag skulle väldans gärna köpa mej 4 affischer från dej. jag hittade ingen mejladress så jag skriver här.

dom jag vill ha:
fuckinglovers
jagärsåsnäll
knullatänktejag
jävlatrygghet

här är min mejladress så skicka gärna så jag vet hur man betalat osv. jessisvahn@gmail.com

Dr LaToya sa...

Hej!

Du är nu mailad :)

xxx
P

Mary-Lou sa...

pia! jag vill gärna ha #det som finns i en låda..." om det går bra att beställa fortfarande?

Dr LaToya sa...

Mary-Lou!
Det går fint att beställa fortfarande!
Min mail är guld@guldpian.se
Maila din adress dit!

xxx
P

Bellzor sa...

Åh! Jag vill ha en "jag är din bara din!" och sen den med kungafamiljen också.. Hur ger jag dig pengar? Vad gör jag? Jag finns på isabella.r.b@gmail.com (hittade hit genom Frida)